mY Bl0G

Khamis, 1 Ogos 2013

BAP terus mengusik untuk 'Bad man' dengan imej iklan individu untuk Bang Yong Guk dan Himchan




















BAP mula proses mengusik untuk 'Bad man' dengan imej ahli Daehyun dan Youngjae semalam, dan berterusan pada hari ini Bang Yong Guk dan Himchan!

Mereka pergi dengan kasual sebelah untuk judul lagu pertama mereka ke Vegas penggelek tinggi di dalam trek gelaran kedua mereka, anak-anak kini akan memenangi hati anda sebagai 'Bad Man' satu pertiga mereka!


Imej iklan baru yang dikeluarkan hari ini menunjukkan jenis yang sama pakaian dengan jalur, tetapi kali ini, Bang Yong Guk dan Himchan berdiri di hadapan latar belakang sebelum ghaib, yang seolah-olah bahawa sebuah teater lama.


Masih tidak banyak maklumat mengenai lagu dan konsep yang akan datang, tetapi ia telah mendedahkan bahawa video muzik adalah satu besar-besaran yang telah ditembak di Detroit.


Seperti yang disebutkan sebelum ini, TS Entertainment sebelum membayangkan bahawa 'Badman' hanya akan mengandungi muzik yang hanya BAP boleh lakukan, dan bahawa ia akan menjadi sangat ciri BAP Juga, 'Badman' sepatutnya mempunyai genre mereka tidak pernah cuba sebelum ini dalam album.


Tunggu 6 Ogos apabila mereka membuat pulangan mereka dan iklan yang akan datang yang akan datang cara kami sebelum itu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan