mY Bl0G

Ahad, 28 April 2013

Kim Hyun Joong mengesahkan cintanya kepada kehidupan selebriti melalui 'Barefoot Friends'

Kim Hyun Joong telah melalui masa kelegaan selepas pengalaman di luar negara untuk itu SBS 'Barefoot Friends'.
Mereka melawat ke Vietnam, pelakon 'Barefoot Friends' berkumpul untuk memikirkan tentang apa yang mereka telah belajar selepas menamatkan misi mereka untuk menjalani kehidupan mereka sebagai orang biasa Vietnamese selama 24 jam.

"Sebagai selebriti, saya sentiasa mempunyai tempat yang lembut untuk hidup sebagai orang biasa," kata Kim Hyun Joong. "Tetapi selepas mengalami hari ini, saya berpendapat bahawa seorang yang biasa adalah perkara yang paling sukar."

"Saya amat gembira sekarang, di mana saya dapat melakukan apa yang saya mahu lakukan," kata beliau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan