mY Bl0G

Khamis, 20 Jun 2013

Girl's Day memuktamadkan 'Female President' sebagai tajuk album repackaged semula akan datang


 Girl's Day akan menjadi kumpulan gadis yang akan datang untuk memanaskan musim panas anda dengan judul lagu yang akan datang, "Female President"!


Girl's Day sebelum ini mendedahkan imej album repackaged semula yang memaparkan kata-kata, "Female President". Walau bagaimanapun, ia seolah-olah ia tidak sehingga baru-baru ini Dream Tea Entertainment telah memutuskan untuk memuktamadkan gelaran itu sebagai tajuk album repackaged semula rasmi.



Agensi itu berkata hari ini semasa berkongsi gambar di atas, "Terdapat pelbagai tajuk yang dianggap seperti 'You Can Do That', 'You Start First', 'Female President', dan lain-lain Kami telah memikirkan di atasnya sehingga percetakan album terpaksa memulakan, dan kami membuat keputusan mengenai 'Female President' sebagai tajuk. "



Album repackaged semula juga akan mengandungi buku foto dengan 80 muka surat penuh dengan azimat seksi dan bergaya gadis-gadis 'serta kad gambar.



Hari Girl juga akan membuang sebuah parti kolam untuk mempamerkan mereka yang akan datang pada hari kemunculan semula mereka pada ke-24!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan