mY Bl0G

Selasa, 18 Jun 2013

INFINITE Dongwoo memilih Ailee sebagai isteri yang sempurna untuk anaknya


 Ibu Dongwoo INFINITE ini memilih Ailee sebagai isteri yang sempurna untuk anaknya.



Dongwoo dan ibunya adalah tetamu pada episod baru-baru ini KBS 2TV yang 'Mamma Mia'. Pada program itu, beliau berkata, "Anak saya tidak bersalah dan dia menangis kerap. Saya fikir seorang wanita yang sangat feminin dan bukannya wanita yang kuat akan menjadi lebih baik untuknya." Beliau kemudian menambah, "Sejak Dongwoo adalah berhala, saya memilih seseorang untuk dia keluar dari semua berhala", dan mendedahkan gambar Ailee ini, menjelaskan, "Daripada apa yang saya lihat di TV, Ailee kelihatan sangat baik. Saya mempunyai cara ini melihat orang . saya tertarik kerana dia kelihatan tidak bersalah. "



Adakah anda fikir Dongwoo dan Ailee sepadan dengan baik bersama-sama?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan