mY Bl0G

Khamis, 11 Julai 2013

Ahreum meninggalkan T-ara untuk debut solo




Ahreum telah disahkan akan meninggalkan T-ara untuk mengejar kerjaya solo.


Selepas menyertai T-ara sebagai ahli ke-8 Julai lalu, beliau memulakan kerjaya dengan "Day Bay Day" dan juga aktif dengan T-ara N4 untuk "Countryside Life" promosi mereka, tetapi ia seolah-olah dia berjalan dengan T-ara telah datang ke akhir cepat.


Dalam video yang disiarkan ke kafe peminat rasmi T-ara, Ahreum berkata, "Ada yang baru. Ia kelihatan seperti saya akan melihat anda semua sebagai artis solo. Jangan lupa Ahreum T-ara. Terima kasih kerana memberi saya cinta begitu banyak. saya rasa begitu banyak cinta pada mesyuarat kipas dan di samping menggalakkan dengan T-ara. pada masa akan datang, saya akan bertemu anda semua dengan imej itu beberapa ribu kali lebih baik daripada Ahreum yang anda lihat dalam 'Countryside Life '. masa saya dengan unnis akan menjadi memori yang manis, tetapi Ahreum kemungkinan besar akan kembali solo. namun, unnis akan terus menjadi aktif, jadi jangan lupa mereka dan jangan lupa Ahreum sama ada. pertempuran Ahreum dan T-ara berjuang. Terima kasih banyak untuk mengasihi Ahreum sehingga sekarang. Sila jangan pernah lupa lagu-lagu atau prestasi saya dengan T-ara. saya terlepas anda. saya suka kamu. "


Agensi menyatakan bahawa Ahreum sebab ini menjadi artis solo adalah supaya dia boleh memberi tumpuan kepada hip hop, yang dia sentiasa berminat, serta memberi peluang untuk meneruskan aktiviti-aktiviti lain seperti berlakon.


T-ara kini akan menggalakkan dengan enam anggota asal - Q-ri, Boram, Soyeon, Eunjung, Hyomin dan Jiyeon. Core Contents Media juga sedang membuat keputusan sama ada untuk menggantikan Ahreum dengan Dani, yang peminat juga diperkenalkan tahun lepas sebagai anggota yang akan datang, dalam T-ara N4.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan