mY Bl0G

Isnin, 22 Julai 2013

Kim Hyun Joong mendedahkan teaser MV ''Your Story'' untuk album mini beliau Round 3



Minggu lepas, Kim Hyun Joong membebaskan "Unbreakable" yang menampilkan Jay Park sebagai permulaan untuk melepaskan mini-album ketiga, 'Round 3' yang akhirnya telah dibebaskan dalam talian hari ini.

Kim Hyun Joong diambil yang terbaik daripada yang terbaik untuk pulangan yang dinanti-nantikan itu. Koreografer terkenal Lyle Beniga disebat sehingga sihir menari beliau untuk "Unbreakable" dan Keone Madrid tari landasan tajuk, "Your Story". Jo Soo Hyun, pengarah di sebalik video muzik untuk psy, mengambil bahagian dalam video muzik untuk "Your Story", manakala pengarah Hong Ki Won mengambil bahagian dalam video muzik untuk "Unbreakable".


Seperti yang disebutkan sebelum ini, Dok2 dipaparkan dalam judul lagu-gaya R & B, "Your Story", manakala Jay Park ditambah warna suara yang menarik untuk lagu ini, "Unbreakable". Lagu lain dari album yang termasuk: lagu pertengahan tempo akustik, "As It Used to Be", bandar lagu pop "Gentleman", R & B lagu pengakuan, "I'm Yours", dan "Let's Party" yang yakin.


Salinan keras 'Round 3' tidak boleh didapati sehingga 29 Julai












Tiada ulasan:

Catat Ulasan