mY Bl0G

Isnin, 27 Mei 2013

B.A.P membuat debut Jepun mereka!







 Betul kah  anda mendenar, Babys Jepun! B.A.P akan datang cara anda tidak lama lagi!



Dalam sidang akhbar yang diadakan di Pacifico Yokohama Conference Center pada 25, BAP membuat pengumuman besar mereka menyatakan, "Kami akan membuat debut Jepun kami."



BAP, yang akan membuat penampilan pertama mereka dengan bantuan Japan's King Record, bersama, "Ia masih terasa begitu nyata. Kami gembira bahawa kita boleh memenuhi impian kami membuat kemunculan kami di Jepun. Kami ingin berkongsi muzik kami dengan seberapa segera yang mungkin. Sila sabar-sabar untuk debut lagu kami. "



Anak-anak juga berkongsi apa yang ia adalah seperti untuk mengadakan konsert pertama mereka dalam perkongsian Jepun, "Kami tidak digalakkan di Jepun sehingga sekarang dan ia adalah prestasi pertama hidup kita di sini, jadi kami sangat terkejut dan terharu apabila melihat ramai peminat yang datang keluar. "


Ketua Bang Yong Guk mengambil perhatian azimat BAP, walaupun paling Babys sudah tahu apa yang mereka sudah, berkongsi, "kemerduan kami datang pertama, kedua adalah prestasi kami, dan azimat maskulin. Kita mendapat diilhamkan oleh semua genre muzik, dan kami juga ingin melaksanakan lagu dicipta sendiri kami. "



BAP berjaya dibungkus konsert dijual keluar mereka, 'BAP LIVE ON EARTH JAPAN', pada 24-25 di hadapan 10,000 peminat dan membuat mereka pengsan kerana mereka menggegarkan pentas dengan sejumlah 24 lagu-lagu.



Berikutan debut Jepun mereka, kanak-kanak lelaki juga merancang untuk mengadakan pelancongan domestik yang besar-besaran jadi menantikan untuk bulan-bulan yang menarik akan datang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan