mY Bl0G

Khamis, 2 Mei 2013

SECRET, T-ara N4, or 4minute, siapa girl group comeback stage yang kamu suka?

Mei gadis pertempuran kumpulan baru sahaja bermula, dan orang-orang yang telah bertempur pertama adalah 4minute, SECRET, dan T-ara N4!

Ketiga-tiga kumpulan yang masing-masing diadakan peringkat kemunculan semula mereka pada 'M! Countdown 'dan setiap satu daripada mereka mempunyai sesuatu yang berbeza untuk membawa ke peringkat!

 4minute dibawa balik takrif seksi dengan "What's Your Name?". Kemunculan semula ini tidak kembali pentas pertama mereka kerana mereka melakukan minggu lepas juga. 4Minute membuat persembahan dengan lagu ''Whatever'' bersama-sama dengan tajuk lagu mereka, mempamerkan rap biasa sengit dan vokal. Gadis-gadis juga membawa kepada orang ramai zombie mereka untuk ke pentas
 
SECRET adalah unik daripada tiga kumpulan yang bukan garang dan seksi, mereka pergi untuk comel, imej yang terang sebaliknya. Mereka berpakaian tona turun hitam dan putih untuk balada "Only U", tetapi kemudian masuk ke comel, yg berjumbai putih satu keping dan kasut untuk memanggil keluar "Yoohoo". Lagu ini sesuai untuk musim panas di kecerahan. Set putih terang mereka bersama-sama dengan backdancers merah jambu berpakaian mereka ditambah ke dalam mood yang cerah.


T-ara N4 berkata tarian itu begitu sengit bahawa mereka memerlukan 1.5L air sejurus selepas tarian, tetapi gadis-gadis ditarik luar seperti ia tidak masalah besar. Mereka disertai oleh Taewoon SPEED, yang dilakukan rap untuk mereka. Gadis-gadis kelihatan hebat dengan mata kepada koreografi mereka adalah 'tarian arnab' dan 'DINGA DINGA tarian.

SECRET, T-ara N4, or 4minute, which girl group comeback stage did you like the most?
See results


Tiada ulasan:

Catat Ulasan