mY Bl0G

Selasa, 14 Mei 2013

Label Baek Ji Young mendedahkan mengapa mereka menafikan bahawa dia mengandung

Baek Ji Young mendedahkan mengapa dia menyembunyikan berita kehamilannya pada mulanya.

Label beliau mengaku, "Ia adalah benar bahawa dia hamil. Dia tahu bahawa dia telah kembali hamil pada bulan April apabila mereka mengumumkan perkahwinan mereka dan mereka mahu mendedahkannya. Tetapi label itu tidak mahu dia diadili kerana dia mengandung, jadi kita menafikan berita dalam siaran akhbar kami. "

Mereka menjelaskan, "mengandung beliau adalah satu perkara yang sangat peribadi dan kami berhati-hati. Sejak dia hamil pada usia yang lebih tua dan umurnya membuat peringkat awal mengandung berbahaya, kami tidak mahu komen benci beberapa netizen untuk menyakiti beliau dan Jung Suk Won. Kami mengambil keputusan, kita tidak akan dapat menyembunyikan kehamilannya selama-lamanya dan dia akan mendedahkan berita di peringkat encore beliau pada 11th konsert, tetapi Jung Suk Won dicadangkan dan dia tidak boleh mendedahkan berita. "

Mereka berkata, "Dia mendapat sangat letih dari komen-komen benci dan perhatian yang luar biasa sebelum dia juga boleh berasa gembira dan bertanggungjawab untuk kehidupan yang baru. Perasaan emosi menyakitkan boleh agak membebankan pada peringkat awal kehamilan, sila menahan diri daripada membuat apa-apa komen benci. "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan