mY Bl0G

Rabu, 22 Mei 2013

CL membuat debut solo dengan "Bad Girl"/"Bad Girls"


 CL akan membuat debut solo beliau dengan "Bad Girl (s)", yang agak sesuai memandangkan bahawa dia menggambarkan dirinya sebagai 'the baddest female' sebelum ini!



YG-Life mendedahkan poster iklam di atas, dan melalui siaran akhbar, mendedahkan beberapa maklumat bahawa peminat perlu berminat!



"'Bad Girl (s)' adalah hip hop sangat perlahan menewaskan trek pada 70 BPM, yang tidak begitu berbeza daripada balada a ... Ia menggabungkan rap CL berkuasa bersama-sama dengan Dougie dubstep dan bunyi yang moden," kata seorang wakil dari agensi.


"Strategi serta titik lagu ini ialah bagaimana kuat CL boleh menyatakan ia walaupun rentak perlahan."



Untuk menyediakan, penyanyi rap itu telah menghabiskan masa mendapat arahan swasta untuk koreografi yang disertakan di Jepun, dan juga mengambil bahagian secara langsung dalam proses idea datang dengan set video muzik.



Walaupun dalam bahasa Korea, perkataan '기집애' mempunyai makna yang lebih kuat dan lebih negatif daripada hanya 'Girl', Hiburan YG telah mendedahkan bahawa mereka telah memutuskan untuk hanya pergi dengan 'Bad Girls' sebagai tajuk rasmi Bahasa Inggeris untuk sekarang. Mereka menjelaskan bahawa mereka sedar bahawa Lee Hyori baru sahaja membuat kemunculan semula beliau dengan lagu tajuk yang sama, tetapi mereka percaya tidak ada cara lain untuk menyatakan tajuk Korea selain sebagai 'Bad Girls'.



Jadi adakah anda bersedia untuk 'wanita baddest' untuk membuat debut solo beliau pada 28?

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan