mY Bl0G

Rabu, 22 Mei 2013

Rainbow akan datang kembali pada bulan Jun!









Jika anda fikir Mei adalah bulan yang sibuk dipenuhi dengan comebacks, Jun juga akan membawa banyak muzik yang segar, dan menyertai dalam untuk perjalanan akan menjadi wanita yang indah Rainbow!

Rainbow mengambil tempat duduk belakang dalam dunia yang bergerak pantas Kpop untuk sementara waktu, dan dibuat untuk ketiadaan mereka dengan kemunculan semula mereka dengan "Tell Me Tell Me" pada bulan Februari. Walaupun ini gembira peminat kiri, ia juga meninggalkan mereka tertanya-tanya berapa lama mereka akan perlu menunggu untuk gadis-gadis 'untuk kembali.

DSP Media mengumumkan bahawa ia benar-benar tidak akan lama kini sebagai Rainbow sudah bersiap sedia untuk pusingan seterusnya mereka promosi! "Rainbow, yang mengeluarkan album mereka 'Rainbow Sindrom-Bahagian 1. Tell Me Tell Me' Februari lalu, akan kembali dengan 'Rainbow Sindrom-Bahagian 2' hanya selepas empat bulan."

Rainbow akan terus konsep terang mereka daripada mereka 'Tell Me Tell Me' untuk memberikan peminat muzik dengan lagu yang menyeronokkan untuk musim panas, jadi pastikan anda menambah mereka ke senarai kumpulan untuk menonton untuk ini Jun!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan