mY Bl0G

Khamis, 30 Mei 2013

Jihyun 4minute terkejut dengan komen-komen yang dibilang beliau hodoh!





4minute menjadi tetamu pada itu TVN 'Baek Ji Yeon Orang Dalam', dan Jihyun bercakap tentang peranannya dalam drama. Pada mulanya, dia menjelaskan, "Saya membuat keputusan untuk bertindak kerana cadangan label saya, dan saya menjadi berminat." Walau bagaimanapun, satu perkara yang mengejutkan selepas penampilan drama beliau adalah jenis komen benci!



Beliau berkata, "Saya mendengar banyak perkara selepas drama saya, tetapi saya yang paling terkejut dengan orang-orang yang memanggil saya hodoh. Saya tidak pernah dipanggil hodoh sejak saya dilahirkan. Apabila saya mendengar bahawa, saya melihat di cermin. saya pergi ke bilik air dan berfikir, 'saya rasa saya hodoh. Anda boleh melihat ia cara itu. "



4nia tahu bahawa Jihyun sebenarnya bertentangan dengan hodoh, jadi dia tidak perlu risau!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan